Nordic Walking

NORDIC WALKING to połączenie marszu z odpychaniem się od podłoża za pomocą kijków. Jest uprawiany na świeżym powietrzu, przez cały rok i w dowolnym terenie, co czyni go idealnym treningiem prozdrowotnym dla każdego, bez konieczności poszukiwania centrów fitness i siłowni.

Dla niektórych śmieszny, a przez innych uwielbiany, traktowany jako odskocznia od codzienności życia na co dzień. Prawidłowa technika ma zbawienny wpływ na nasz kręgosłup i odciążenie stawów kończyn dolnych, poprawia wytrzymałość, siłę i gibkość mięśni.

Trenując w grupie nawiązujemy kontakty towarzyskie, pojawia się uśmiech na naszej twarzy, co uaktywnia endorfiny - hormony szczęścia - tak bardzo potrzebne dla nas, dla ciała i ducha.

Nordic Walking nie wymaga dużych nakładów finansowych. Para kijków, odpowiednia do warunków pogodowych odzież i wygodne obuwie to podstawowe wyposażenie Nordic Walkera.

Nordic Walking KaszubyMarsz z kijkami – po opanowaniu techniki – uaktywnia 90% mięśni całego ciała. Dla porównania: pływanie – 65%, jogging – 60%.

Nordic Walking zwiększa pobór tlenu przeciętnie o 20-58% w zależności od intensywności wbijania kijków.

Tętno wzrasta o 5-17 uderzeń na minutę, mięsień sercowy pompuje więcej krwi, dzięki czemu nasz organizm jest lepiej dotleniony. Nordic Walking poprawia sprawność układu krążenia, zmniejsza się ryzyko zawału.

Korzystając z pierwszych zajęć pod okiem INSTRUKTORA uaktywnisz najkorzystniejszą z form aktywności ruchowej ze względu na odchudzanie, profilaktykę oraz proces rekonwalescencji po wielu chorobach zarówno naszego ciała jak i umysłu.

Nordic Walking łączy w sobie najlepsze cechy idealnej aktywności ruchowej dla wszystkich, gdyż:

Mapka
  • jest łatwy i szybki do nauczenia na poziomie podstawowym,
  • uprawiać mogą niemal wszyscy, bez względu na wiek, płeć, wagę i obecną sprawność fizyczną
  • jest możliwy do uprawiania wszędzie i w każdym czasie, w dowolnym klimacie, w dowolnym terenie, na każdej nawierzchni i przez cały rok,
  • jest 40-50% efektywniejszy niż marsz bez kijków,
  • efektywnie trenuje wszystkie mięśnie kończyn dolnych, prostowniki kończyn górnych, wzmacniając mięśnie tułowia, ramion, barków, a także brzucha (modeluje sylwetkę zwłaszcza pośladki i talie)
  • odciąża cały aparat ruchowy do 30%, nie pogarsza stanu obolałych stawów,
  • pozwala spalić 400 kalorii na godzinę przy średnim tempie,
  • wzmacnia mięśnie oddechowe, a zwłaszcza serce,
  • dotleniając nasz mózg, podnosimy jego sprawność i przez co obniżamy hormon stresu
  • zapobiega cukrzycy,
  • wzmacnia kości i zmniejsza ryzyko osteoporozy,
  • jest bezpieczną formą ćwiczeń, kijki zapewniają równowagę i stabilność podczas chodu w trudnym terenie,
  • jest ,,TOWARZYSKI” .

Nordic Walking – grupowy

Nordic Walking – indywidualny

15 zł / 90 min

40 zł / 90 min

Zajęcia w soboty 7.15- 8.45

Kiston

Hotel Kiston
83-320 Sulęczyno
Kistowo 26

Recepcja: 607 300 500
kiston@kiston.pl

HolidayCheckTripadvisorLyoness

Kiston 2015 © Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: r4y.pl